rebeliantka rebeliantka
388
BLOG

Napisałam do Ministra

rebeliantka rebeliantka Polityka Obserwuj notkę 18

Oto list, który wysłałam wczoraj.

 

 

Szanowny Pan

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji
Jerzy Miller

_____________________________________

 

Szanowny Panie Ministrze,

W piątek 20 sierpnia 2010 r. zupełnie przypadkowo natknęłam się w
Internecie na odpowiedź udzieloną przez wiceministra Adama Rapackiego w
sprawie zapytania Posła na Sejm Pana Ludwika Dorna:

Link do zapytania

Odpowiedź Wiceministra Adama Rapackiego

Ta sprawa mnie dotyczy, gdyż występuję w Internecie pod nickiem Rebeliantka.

W związku z powyższym powiadamiam:

Odpowiedź udzielona przez Wiceministra Adama Rapackiego dezinformuje Posła Ludwika Dorna i innych czytelników oraz narusza moje dobra osobiste.

Z tego powodu ustosunkowałam się publicznie do wypowiedzi Wiceministra Adama Rapackiego. Poniżej podaję do wiadomości linki do napisanego przeze mnie tekstu:

Salon24.pl O tym, jak generał Rapacki posłowi Dornowi odpowiedział

Niepoprawni.pl O tym, jak generał Rapacki posłowi Dornowi odpowiedział

Blogmedia24.pl O tym, jak generał Rapacki posłowi Dornowi odpowiedział

Pragnę wyrazić oburzenie z powodu tuszowania przez organa kontrolne Policji nadużyć prawa popełnianych przez jej funkcjonariuszy.

Mam nadzieję, że zareaguje Pan w sposób właściwy na przekazaną w ten sposób informację.

Oczekuję przeproszenia mnie, mojego brata i mojej rodziny z powodu brutalnych działań Policji, wnikliwego wyjaśnienia mających miejsce nadużyć oraz pociągnięcia winnych do odpowiedzialności.

Z poważaniem
Krystyna Górzyńska  - Rebeliantka

 

Diogenes czyta list

 

rebeliantka
O mnie rebeliantka

Zna się na zarządzaniu. Konserwatystka. W wieku średnim, ale bez oznak kryzysu. Nie znosi polityków mamiących ludzi obietnicami bez pokrycia (fumum vendere – dosłownie: sprzedających dym). Lubi podróże, kontempluje - sztuki plastyczne i muzykę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka